Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in het lidmaatschap van het DSC!

Wil jij deel uitmaken van de meest veelzijdige en oudste studentenvereniging van Delft? Sluit je aan bij meer dan 170 jaar aan traditie in de stad van de techniek en de toekomst. Beleef de meest waanzinnige activiteiten en feesten met meer dan 2000 leden. Doe organisatorische ervaring op in een commissie. Ontplooi jezelf op sportief en creatief vlak bij een van de onderverenigingen. Verbreed je interesses tijdens verschillende symposia en lezingen. Bij het DSC kan het allemaal en krijgt iedereen de ruimte zijn eigen pad te kiezen! Gedurende je tijd bij het DSC sluit je vriendschappen voor het leven.

De inschrijvingsprocedure van het academische jaar 2024/2025 zal binnenkort op deze website gepubliceerd worden.

OWee 2023 Themapresentatie

Bekijk de toelatingsprocedure

Download hier de toelatingsprocedure van 2023

Meer weten over lid worden?

Op de OWee website van het DSC staat alle informatie over de introductieweek en hoe je lid kan worden.

Volg ons op Instagram

Blijf op de hoogte over het DSC en de OWee via onze Instagram. En heb je vragen? DM, bel of app ons!